عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: یکشنبه 16 آذر 1393
بازدید: 509
فال روز دوشنبه 17 آذر 1393

فال روز دوشنبه 17 آذر 1393

با لبخند و تلخند ، به فردای خود بیندیشید laugh

متولد فروردین:

حس تازه ای از آزادی در هوا جریان دارد و شما را قلقلك می دهد كه بادبادك تان را در هوا رها كنید! اینك زمان آن رسیده كه تصمیم بگیرید كه بادبادك تان را نگه دارید و پروازش ندهید یا اینكه نه، آن را آزاد كنید. در پایان روز می فهمید كه بالاخره بادبادك تان به هوا خواهد رفت یا نه. نگران این نباشید كه دیگران راجع به شما چه فكری می كنند. شما به بهترین نحو ممكن تلاش تان را بكنید و ببینید كه به كجا می رسید.

متولد اردیبهشت:

شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می شوید. به تازگی با دوست تان به مشکلی بر خورده اید به همین دلیل تلاش می کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس هایی را که باید یاد می گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس ها و هنگام امتحان است.

متولد خرداد:

امروز روز خوبی برای تنها ماندن در خانه نیست. باید بیشتر با مردم بجوشید تا بتوانید ابراز وجود كنید و با آنها رابطه متقابل داشته باشی . دوستان شما، بهتان علاقه دارند و سعی می كنند امروز با شما زمان خوشی را بگذرانند. پس امروز نیازی به برنامه ریزی برای كار نخواهید داشت. بهتر است كار را تعطیل كنید و در خانه بمانید. لحظه حال را غنیمت بشمارید و با كسانی كه شما را دوست دارند وقت بیشتری بگذرانید. از زندگی لذت ببرید!

متولد تیر:

شما بیشتر به طرف مردمی جذب می شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

متولد مرداد:

زمان آن رسیده كه شخص دلنشین و مهربانی به زندگی شما وارد شود، چون سیاره شما، ونوس مهربان به هفتمین خانه روابط شما وارد شده است. اگرچه ممكن است در این رابطه بعدها، فاصله عاطفی ای ایجاد شود و شما نیاز خواهید داشت كه در این بین فرصت هایی را به جا بگذارید و همه پل های پشت سر خود را خراب نكنید. وگرنه همه فرصت ها را برای برقراری رابطه دوباره از دست می دهید.

متولد شهریور:

اگر شما امروز در كارتان با مشكل مواجه شدید، فكر نكنید كه شكست خورده اید. در عوض در برابر این مشكلات مقاوت كنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش هایتان كار اشتباهی هم انجام داده اید، شما اكنون شانس دوباره ای برای اصلاح كردنش دارید و می توانید دوباره تلاش كنید. فقط از اهدافتان دست نكشید؛ حتی اگرشده سخت تر كار كنید تا به چیزهایی كه می خواهید برسید.

متولد مهر:

تمایل شما برای داشتن یك رابطه با نشاط و عاشقانه امروز شدت می یابد. حتی اگر به كسی علاقمند هستید و او را زیر نظر دارید، اما باید بگویم كه او گرفتار تر از این است كه بخواهد برای عشق شما سرش را خلوت كند و با شما باشد، حتی اگر عشق شما یك عشق واقعی باشد. توان تان را برای یك عشق خیالی و غیر واقعی نگذارید، بلكه فرصتی را هم برای ابداع یك كارهنرمندانه صرف كنید. برنامه ریزی لازم نیست، یك كار بداهه و خودجوش بهترین كار است.

متولد آبان:

امروز از وسوسه ها دوری کنید که روز ناراحت کننده ای نداشته باشید! برای اینکه اگر زیادی ریسک پذیر باشید ممکن است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. این مشکلی واقعی است که از میزان فعالیتهایتان می کاهد، برای اینکه ظاهرا همه چیزها برای شما مهم تر از این مشکل هستند و به نظر می رسد که شدت احساسی شما از رفتار های افراطی حمایت می کند. بااین حال وقتی به اواسط هفته نزدیک تر می شویم, شما آرزو می کنید که ای کاش همه رازهایتان را فاش نکرده بودید! فراموش نکنید که لازم نیست همه رویاها و خیالات خود را با دیگران در میان بگذارید.

متولد آذر:

امروز دوست دارید كه ماجراجویی كنید؛ حتی اگر یك ماجراجویی كوچك باشد، پس به هر پیشنهادی كه دوستان تان داشته" نه" نمی گویید .متاسفانه، این جور كه شما دارید پیش می روید به دردسر می افتید، مخصوصا اگر كاری بكنید كه درباره آن خوب فكر نكرده باشید. لحظاتی به این فكر كنید: كاری راكه دارید انجام می دهید به سود شما خواهد بود یا ضررتان، یا اینكه از اعتبار شما كم خواهد كرد. پس عاقبت اندیش باشید!

متولد دی:

با وجود اینكه امروز روز استراحت شماست، شما می توانید احترامی كه دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هركاری انجام بدهید و می توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت كنید. شما خیلی دوست دارید كه از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه كنیدكه شما را به اهدافتان نزدیك تر كند.

متولد بهمن:

ونوس دوست داشتنی گرمای تازه ای به زندگی شما می بخشد و چند روزی در خانه تان خواهد ماند. الان زمان بسیار خوبی برای تغییرات شخصی است. فكركنید كه مدل مویتان را عوض كنید یا اینكه چند دست لباس جدید بخرید- هر چیزی كه اشتیاق شما را به داشتن یك چیز جدید ارضا می كند. اما این فقط درباره تغییر ظاهرتان نیست، پس از این نترسید كه آیا دیگران شما را تایید می كنند یانه، اجازه دهید كه آنها بدانند كه چه می خواهید حتی اگر موافق شما نباشند. این زندگی شماست، مگر نه؟

متولد اسفند:

شما شجاعت و دلیری بیش از حدی برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن است شما را به راه های منحرف کننده ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود. در رباطه با اظرافیان تان قضاوت های بدی را در ذهن تان می پرورانید، این قضاوت های مضرر را از ذهن تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش