درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیم به نام واسه تو

    دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیم به نام واسه تو

  • عکس نوشته با چاشنی ترانه گرافی

    عکس نوشته با چاشنی ترانه گرافی

  • دانلود مداحی مدافعان حرم منم باید برم

    دانلود مداحی مدافعان حرم منم باید برم

  • عکس نوشته های عاشقانه جدید تیر 96

    عکس نوشته های عاشقانه جدید تیر 96

  • عکس نوشته با اسم محمد

    عکس نوشته با اسم محمد

  • عکس نوشته و موزیک گرافی جدید

    عکس نوشته و موزیک گرافی جدید

  • عکس نوشته های جدید عاشقانه 96

    عکس نوشته های جدید عاشقانه 96

  • اس ام اس و متن روز جمعه

    اس ام اس و متن روز جمعه

  • دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به اسم لحظه شیرین

    دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به اسم لحظه شیرین

  • ترانه گرافی های جدید اینستگرام سری 12

    ترانه گرافی های جدید اینستگرام سری 12

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت

فال حافظ

پست شماره 673
فال حافظ

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

برای گرفتن فال حافظ ، به ادامه مطلب بروید

توضیحات بیشتر / دانلود
فال روز پنج شنبه 20 آذر 1393

فال روز پنج شنبه 20 آذر 1393

متولد فروردین:

شما امروز می خواهید همه چیز را با هم داشته باشید!! اما باید اول ببینید که اگر کنترل خود را از دست بدهید چه اتفاقی می افتد. در این تحول و تغییر شاید چیزی را از دست بدهید، اما شما یک بار که احساس آرامش و آزادی داشته باشید، باز هم اصرار دارید که شور و هیجان خود را دوباره به دست آورید. فراموش نکنید این اتفاقی نیست که یک دفعه حاصل شود، شما برای اینکه بتوانید بین آزادی و استقلال و همچنین اهمیت دادن به مسئولیت ها و وظایفتان تعادل ایجاد کنید، مراحل خیلی زیادی را باید طی کنید.

توضیحات بیشتر / دانلود
فال روز چهارشنبه 19 آذر 1393

فال روز چهارشنبه 19 آذر 1393

فروردین:

برای مدتی بازی و تفریح را رها کنید؛ در این روزها کارهای مهمتری دارید که باید آنها را انجام دهید و زمان هم به سرعت می گذرد. خوشبختانه، شما آماده هستید که کارهای لازم را به خوبی انجام دهید، اگرچه کمی آن را به عقب می اندازید. افسوس نخورید که زمانی برای خوشی و بازی در این روزها ندارید، اما من به شما روزهای خوب و شادی را نوید می دهم که قبل از تعطیلات به استقبال شما خواهند آمد.

توضیحات بیشتر / دانلود
فال روز سه شنبه 18 آذر 1393

فال روز سه شنبه 18 آذر 1393

متولد فروردین:

شما در حالیکه می دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری محکم در مورد ایده آل های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی های منطقی تان به ثمر بنشیند.

توضیحات بیشتر / دانلود
فال روز دوشنبه 17 آذر 1393

فال روز دوشنبه 17 آذر 1393

با لبخند و تلخند ، به فردای خود بیندیشید laugh

متولد فروردین:

حس تازه ای از آزادی در هوا جریان دارد و شما را قلقلك می دهد كه بادبادك تان را در هوا رها كنید! اینك زمان آن رسیده كه تصمیم بگیرید كه بادبادك تان را نگه دارید و پروازش ندهید یا اینكه نه، آن را آزاد كنید. در پایان روز می فهمید كه بالاخره بادبادك تان به هوا خواهد رفت یا نه. نگران این نباشید كه دیگران راجع به شما چه فكری می كنند. شما به بهترین نحو ممكن تلاش تان را بكنید و ببینید كه به كجا می رسید.

توضیحات بیشتر / دانلود