عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: چهارشنبه 26 آذر 1393
بازدید: 547
عکس یادگاری دردسرساز

عکس یادگاری دردسرساز

لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز، فکرش را هم نمی کرد که گرفتن یک عکس یادگاری برای او این قدر دردسرساز شود و حتی در رسانه های خارجی نیز انعکاس پیدا کند. هفته گذشته، شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون که از او به عنوان ملکه آینده انگلیس نام می برند در نیویورک از نزدیک بازی تیم های بروکلین نتس و کلیولند کاوالیرز را تماشا کردند. این نخستین حضور این زوج سلطنتی به عنوان تماشاگر در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بود.

لبران جیمز بعد از بازی چند کیک محلی و 2 پیراهن تیم کلیولند را به میهمانان ویژه خود هدیه کرد و برای گرفتن عکس، کنار آنها ایستاد اما اشتباه ناخواسته لبران جیمز این بود که دستش را هنگام گرفتن عکس روی شانه های ملکه آینده گذاشت. در انگلیس، قانونی وجود دارد که لمس کردن اعضای خانواده سلطنتی ممنوع است به همین خاطر، عکس پرنس ویلیام و همسرش کیت میدلتون با لبران جیمز بازتاب های زیادی در مطبوعات و رسانه های انگلیسی داشته است.

روزنامه دیلی میرر در این مورد نوشت: او شاید در آمریکا به «پادشاه» معروف باشد اما لبران جیمز در عکس، بیش از حد به کیت میدلتون نزدیک شده است. سایت رسمی سلطنتی انگلستان نیز با اشاره به این نکته نوشت: این رفتار و این نوع عکس گرفتن، هیچ لزومی نداشت. خیلی ها دوست دارند با اعضای خانواده سلطنتی این طور عکس بگیرند!

در سال 2009 نیز میکله اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در هنگان گرفتن عکس با ملکه انگلستان، دستش را روی شانه های ملکه گذاشت و قانون «ممنوعیت تماس خانواده سلطنتی» را زیر پا گذاشت. رسانه های انگلیسی در مورد این کار همسر رئیس جمهور آمریکا نیز سر و صدای زیادی به راه انداختند.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,