عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: سه شنبه 26 مرداد 1395
بازدید: 2411
متولدین ماه ها چجوری خوشحال میشن

نحوه خوشحالی متولدین ماه های سال

متولدین ماه ها چگونه خوشحالی خودشونو بروز میدن ؟

پاسخ به همه این سوالات در ادامه مطلب :دی

www.sadi7.ir

با ما همراه باشید ^_^

متولدین فروردین عاشق کادو گرفتن و سورپرایز شدن هستند. هر چیز هیجان انگیز، جالب و رنگی برایشان جذاب است و آن‌ها را خوشحال می‌کند. فروردینی‌ها در قید و بند کادوپیچ زیبا نیستند و زیاد توجهی به آن نمی‌کنند، آن‌ها طاقت ندارند و می‌خواهند زود‌تر کادو را باز کنند و ببینند که داخل آن چیست! البته کادوپیچی زیبا مسلما ارزش معنوی هدیه شما را بالا‌تر می‌برد ولی به خاطر داشته باشید خود کادو از تزئین و کادوپیچ آن برای متولد فروردین مهم‌تر است، دختران این ماه به زیور آلات و جواهرات علاقه خاصی دارند، هر چه هدیه‌ای که برایشان در نظر می‌گیرید، زیبا‌تر و جلوه آن خیره کننده‌تر باشد برایشان جذاب‌تر است.

ویژگی که در بین اکثر متولدین اردیبهشت مشترک است، علاقه زیاد به خوردن غذاهای خوشمزه و آشپزی کردن است. دوستان پیشنهاد می‌کنم در کنار هدیه‌ای که برای آن‌ها در نظر می‌گیرید غذا، شیرینی و یا تنقلات مورد علاقه آن‌ها را نیز هدیه دهید، اگر دست پخت خوبی دارید بهتر است خودتان آن‌ها را آماده کنید، در بین متولدین ماه‌های سال، اردیبهشتی‌ها اکثرا احساساتی‌ترین افراد هستند و تنها چیزی که از شما انتظار دارند دوستی صادقانه و آرام می‌باشد، هدیه‌هایی که نشان دهنده رابطه رمانتیک و علاقه شما به آن‌ها باشد برای متولدین اردیبهشت مناسب‌تر است.

خردادی‌ ها افرادی اجتماعی هستند که علاقه دارند با دوستانشان در رفت و آمد و ارتباط باشند از این رو، هر وسیله‌ای که این امکان را برایشان فراهم کند مانند: تلفن همراه، انواع گجت‌ها، لپ تاپ، وب کم و… انتخاب مناسبی است. کادو پیچ زیبا برای آن‌ها اهمیت ندارد، بنابراین برای کادو کردن هدیه آن‌ها خیلی وسواس به خرج ندهید ولی اگر چندین کادو برای آن‌ها در نظر گرفتید، هرکدام را جداگانه کادو کنید و به او بدهید، ذات کنجکاو آن‌ها دوست دارد بداند داخل هرکدام از کادو‌ها چیست.

اکثر متولدین تیر عاشق گل هستند و از نگهداری گل و گیاهان لذت می‌برند و دریافت گل حتی یک شاخه آن‌ها را بسیار خوشحال خواهد کرد. بهتر است نماد گل‌ها را بشناسید و هنگام تقدیم گل، نماد آن را هم یادآوری کنید. مثلا گل سوسن نماد احترام است و برای افرادی که شخصیتشان را دوست دارید می‌توانید گل سوسن هدیه دهید. و ارکیده از گل‌های بسیار زیبایی است که در هر موقعیت مکانی و زمانی می‌توانید آن را هدیه دهید، اکثر متولدین تیر استعداد خوبی برای نوشتن دارند، اگر کمی این ذوق را در آن‌ها دیده‌اید، می‌توانید مشوقشان در این مسیر باشید و هنگام هدیه دادن از ویژگی‌های مثبتشان تعریف و تمجید کنید.

جذابیت ویژگی ذاتی متولدین مرداد ماه است، عشق به زندگی، اعتماد به نفس و انرژی مثبتی که از حضورشان احساس می‌شود، از خصوصیات بارز مردادی‌ها است، اگر می‌خواهید یک مردادی را با هدیه‌ای خوشحال کنید کافی است فکر کنید می‌خواهید برای یک ملکه یا پادشاه هدیه انتخاب کنید. مهم نیست چقدر هزینه کنید آنچه مهم است این است که هدیه شما در نوع خود بهترین، بی‌نقص و شیک‌ترین باشد، فقط در نظر داشته باشید شخصیت هر کس منحصر به فرد است و شما با‌شناختی که از او دارید بهتر می‌توانید هدیه مناسبش را پیدا کنید.

در انتخاب هدیه مناسب برای یک متولد شهریور، باید وقت بگذارید و حسابی در مورد هدیه‌ای که می‌خرید فکر کنید، همچنین در مورد خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها، اطلاعاتی داشته باشید. متولدین این ماه به ظاهر و سلامتیشان خیلی اهمیت می‌دهند، افرادی کاری و سخت کوشند، و دوست دارند همیشه کامل و بی‌نقص باشند، با توجه به خصوصیات شهریوری‌ها هدایای زیر را به شما پیشنهاد می‌کنم: هدیه‌های هنری و تزئینی، مد و زیبایی، بازی‌های فکری

از آنجایی که متولدین مهر ماه افرادی احساساتی و اکثرا رمانتیک هستند، بهتر است در کنار هدیه خود یک یادگاری بدهید که نشانه‌ای از رابطه شما با او باشد، مثلا یک عکس دو نفره از خودتان با او، یک دفتر خاطرات و یا هر هدیه‌ای که یادآور خاطره مشترکی بین شما و آن‌ها باشد، بیشتر روان‌شناسان معتقدند، افراد مهر ماهی به رنگ آبی علاقه بیشتری دارند، بهتر است در انتخاب هدیه برای آن‌ها از رنگ آبی استفاده کنید. مثلا پیراهن آبی برای مرد‌ها و شال و لباس آبی برای خانم‌های متولدین مهر.

متولد برج آبان هدیه گرفتن را دوست دارد، به حدی که گاهی خودش برای خودش هدیه می‌گیرد از آنجایی که متولدین آبان کنجکاو هستند و به چیزهای پر رومز و راز علاقه دارند، از اینکه هدیه را کادوپیچ کنید لذت می‌برند و در حین باز کردن آن کلی حدس و گمان می‌زنند. حتی می‌توانید هدیه‌اش را جایی در اتاق یا میز کارش پنهان کنید تا با پیدا کردن آن هیجان زده شود. آبان ماهی‌ها با گرفتن هدیه‌های بی‌مناسبت و ناغافل خیلی خوشحال می‌شوند. البته این باعث نمی‌شود مناسبت‌ها را فراموش کنید.

از آنجایی که آذر ماهی ها عاشق سفر هستند، هر هدیه‌ای که به مسافرت و ییلاق و فعالیت‌های بیرون از منزل مربوط باشد می‌تواند هدیه مناسبی باشد، یک قمقمه سفری، یک ساک جادار، بلیط هواپیما به جایی که دوست دارد، همه می‌توانند او را بسیار خوشحال کنند. برای دوست آذر ماهی خود می‌توانید چیزی هدیه بدهید که فقط برای او باشد. مثلا یک کیف زیبا، یک کفش راحت برای دویدن و یا یک دوربین عکاسی هدیه‌های جذابی برای یک خانم یا آقای آذر ماهی هستند.

بیشتر روان‌شناسان معتقدند، افراد دی ماهی به رنگ‌های تیره علاقه بیشتری دارند، مثلا پیراهن مشکی یا قهوه‌ای برای مرد‌ها و لباس و یا کیف قهوه‌ای یا سرمه‌ای خانم‌های متولد ماه دی را خوشحال می‌کند و انتخاب‌های خوبی برای هدیه هستند. متولدین این ماه در انتخاب دوست دقیق و انتخابگر هستند و در موقع هدیه خریدن، زمان گذاشته و هدیه‌ای که ارزشمند و نیاز فرد باشد را تهیه می‌کنند. همچنین انتظار دارند شما نیز با آن‌ها اینگونه رفتار کنید.

آقایان بهمن ماهی بیشتر کادویی را دوست دارند که برایشان سرگرم کننده و جالب باشد. مثل گجت، بازی‌های فکری و کشف کردنی که در مورد مردان متولد بهمن نیز صادق است، بیشتر روان‌شناسان معتقدند، افراد متولد این ماه به رنگ آبی فیروزه‌ای و زرد علاقه بیشتری دارند، بهتر است در انتخاب هدیه برای آن‌ها از این رنگ‌ها استفاده کنید. مثلا پبیراهن آبی برای مرد‌ها و لباس آبی و زرد برای خانم‌های متولد ماه سیاره حاکم بر آن‌ها (اورانوس) است. و اگر اعتقادی به روزهای اقبال داشته باشند در بیشتر کتاب‌های ستاره‌شناسی روز خوش یمن برای بهمنی‌ها را روز چهارشنبه اعلام کرده‌اند.

اسفند ماهی‌ها شیفتهٔ زیبایی و طبیعت هستند و حس زیبایی‌شناسی خوبی دارند. این صفات به همراه خلاقیت بالایشان سبب می‌شود وسایل هنری مانند یک دوربین عکاسی، وسایل ساخت کاردستی یا لوازم نقاشی آن‌ها را بسیار خوشحال کند. همچنین برای خانم‌های اسفند ماهی جواهراتی که سنگ مورد علاقه آن‌ها در آن به کار رفته باشد با طرحی ساده و در عین حال خلاقانه هدایای جالبی خواهند بود. همچنین برای علاقه‌ای که به طبیعت دارند یک گلدان زیبا نیز هدیه دوست داشتنی و مناسبی برای خانم‌های اسفندی است.


برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط kimia در تاریخ 1395/05/30 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

kimia

عاقا واسه من یکم مشکل داشت :دی
من رنگای تیره نمیدوستشکلک
پاسخ : ببخشید :دی

این نظر توسط MINA در تاریخ 1395/05/28 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

MINA

کاملا درست !
^--^
پاسخ : ممنونم دوست عزیز شکلک

این نظر توسط یکتا فاطمه در تاریخ 1395/05/27 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

یکتا فاطمه

شکلکشکلکشکلک
عالی بود...
پاسخ : ممنون

این نظر توسط mahnaz در تاریخ 1395/05/27 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

mahnaz

عالیییییی واقعادرستشکلکشکلک
پاسخ : ممنوووووون

این نظر توسط mahnaz در تاریخ 1395/05/27 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

mahnaz

عالیییییی واقعادرستشکلکشکلک
پاسخ : ممنوووووون

این نظر توسط شعله در تاریخ 1395/05/26 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

شعله

من عاشق طبیعت هستم.
پاسخ : :دی

این نظر توسط had3 در تاریخ 1395/05/26 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

had3

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
تنها چیز درست ماه من این بود ک وقت میزارمی چیز خوب پیدا کنمشکلکشکلکشکلک

وگرنه من رنگ رنگی دوس

ممنون
عالی
پاسخ : فدات :دی

این نظر توسط maryam در تاریخ 1395/05/26 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

maryam

مرداد کاملا درستههههههه دمت گرمممم صادییییییی براررررشکلک
پاسخ : ^_^


کد امنیتی رفرش