عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: یکشنبه 27 مهر 1393
بازدید: 487
چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی

چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی

Iranian figures on social networks

[sadi7.ir]

فعالیت چهره های ایرانی سرشناس در شبکه های اجتماعی , در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم !

برای مشاهده مطلب به طور کامل ، به ادامه مطلب بروید surprise

فوتبال

خبری که در هفته گذشته دنیای هنر و فوتبال را تکان داد، حضور هاشم خان بیک زاده در یک سریال بود. در این جا هم میبینید بازکنان تیم ملی معلوم نیست با چه مشقتی شبکه 1 را در آن ور دنیا گرفته اند و با ویدئو پروژکتور دارند سریال را می‌بینند. جلویش هم سلفی انداخته اند. کلا از عکس ها و حواشی ای که از اردوی تیم ملی بیرون آمد مشخص است اردوی خیلی پر باری داشته اند دوستان. باز خدا را شکر در جام ملت ها با یمن و ویتنام و تایلند همگروه نیستیم!

بازیگر

دل آدم جوان باشد نادر خان. خیلی هم جذاب شده ای اتفاقا

امیر

امیرحسین رستمی و الهام پاوه نزاد به همراه دوستانشان صبحانه بیرون رفته اند و املت نوش جان نموده اند !

زن ایرانی

در ویژه برنامه تحویل نوروز همین امسال بود که فرزاد حسنی از نرگس محمدی که مهمان برنامه بود خیلی رک و شوکه کننده پرسید:” خانم محمدی راستی چقدر چاق شده ای؟!” که خانم محمدی با طمانینه و خیلی شیک جواب داد:” بخاطر نقش ستایش، مجبور بودم!”کاملاً مشخص است نرگس خانم هنوز هم مجبور است و خود را برای ستایش 3 روی فرم نگه داشته است تا به مشکل زیادی نخورد!

شهاب حسینی

شهاب حسینی و پسرش در مراسم اکران خصوصی اولین فیلمش ساکن طبقه وسط با آرزوی سلامتی برای پدر و پسر

سردار

اهالی فوتبال هنوز تحت تاثیر بازیگر شدن هاشم بودند که یک بار دیگر خبری ناگوار ورزش ایران را که چه عرض کنم، کل AFC را تکان داد! امیرحسین مقصود لو یا همان «امیر تتلو» صبح که داشت صبحانه میخورد ناگهان تصمیم گرفت فوتبالیست شود! آن هم در پرسپولیس! آن هم با شماره 8 علی کریمی! تصمیمش هم خیلی جدی بود متاسفانه. بنابراین به تتلیتی ها گفت: “سلام خانواده!!! صبحونه رو خوردم خانواده!!! نهار رو هم تو تمرین پرسپولیس میخوریم دور هم با پیام اینا ! به تمرین رفت، آن هم با پوششی که خدا نکرده اول کار منشوری نشود! خیلی هم مورد استقبال پرسپولیسی ها قرار گرفت. میبینید که پیام صادقیان چقدر تعریف کرده است ازش. همین موقع ها بود که تماسی از آن بالا ها به مسئولان پرسپولیس شد که این دوست عزیز را محترمانه بیرون کنید تا شر نشود !

بلوکات

خانم بلوکات در ادامه گردش در ایتالیا به شهر میلان رسید و تعادل این خانم که با هزار مصیبت و مدیتیشن و این جور چیزها در هوا معلق بوده را به هم زده و بازارش را کساد کرد!

سلفی

پشت صحنه کنسرت زانیار خسروی. مهراب قاسمخانی، سیروان و میلاد کی‌مرام با خواننده عکس انداخته اند. میلاد کی‌ مرام هم گویا همین روز ها اعزام خواهد شد: نیروی زمینی ارتش، پادگان 06 عجب‌شیر!

سلفی مجیدی و پاشایی

سلفی مرتضی پاشایی و رضا گلزار و فرهاد مجیدی در کنسرت مرتضی پاشایی. ماشاالله فرهاد جان کنسرتی را جا نمی اندازد!

معصومه

یک نوع دیگر هم سلفی داریم که به آن “سلفی از روی بیکاری” می‌گویند! شک ندارم این سلفی مریم معصومی از همان نوع است!

لیلا

خاطره حاتمی در یک کافه داشت با لپ تاپش کار می‌کرد.


برچسب ها : ,,,,,,,,